Klantverhalen

Teams die met plezier werken. Mensen die betekenis ervaren in hun werk, en daardoor meer betekenen voor de organisatie. Daar doe ik het voor. Voorbeelden van succesvolle trajecten heb ik hieronder opgesomd.

Madelinde Krantz - Klantverhalen

Fundament voor nieuwe waarden

Twee welzijnsorganisaties gingen fuseren. Ik werd gevraagd om de kernwaarden op te halen uit beide organisaties. Samen met een aantal medewerkers organiseerde ik een grote bijeenkomst. Daarin stonden vragen centraal…

Opnieuw zin in het werk

Een van de assistenten in een tandartsenpraktijk wilde geen opleidingen doen of cursussen volgen. Omdat zij zich niet ontwikkelde, beheerste ze nieuwe vaardigheden niet. Ook haar werktempo ging achteruit. Na…

Woorden voor de onderstroom

In een klein team van ouderenwerkers was de helft ‘wegbezuinigd’. De 5 overgebleven collega’s werkten hard om alles voor elkaar te krijgen. Ze vormden een sterk en loyaal team. Maar…

Wat maakt je werk waardevol?

Een maatschappelijk werker voelde zich niet meer thuis in haar organisatie, nadat die een nieuwe naam en identiteit had gekregen. Ze wist niet meer goed wat ze moest doen en…

Team op koers

Een heel team was opgenomen in een nieuwe organisatie. Er heerste onvrede en door volle agenda’s werd langs elkaar heen gewerkt. Ik werd gevraagd om te onderzoeken wat de reden…

Lef hebben

Een manager merkte dat hij zijn team niet mee kreeg. Ze zeiden ‘ja’ maar deden ‘nee’. Ik creëerde met het team een ‘plek der moeite’: ruimte voor reflectie en dialoog….

 

Mail Made-linde